Bodybeat

Ibland vaknar jag av att jag gråter. I natt vaknade jag av att jag skrattade. Det jag skrattade åt var att jag i drömmen läst på en förpackning av okänt innehåll "för korrekt användning, lyft mutta och pung". Jag visade detta för Mattias och vi bröt ihop i ett hysteriskt skrattanfall. Då vaknade jag av mina gutturala skrattsalvor i natten.
Just Mattias ska jag träffa i afton. Vi ska tydligen gå på seriös syntklubb. Var kan jag få tag på svarta plastextensions, en knippe spännband och extra bred eltejp med kort varsel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha - vad som än var i förpackningen vill jag ha en!



2008-10-31 @ 14:40:27

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0