Rubriks

Ok, det här är totalt meningslöst. Men jag garvade lite ändå. När jag ska skriva en rubrik kommer det upp alla olika rubriker jag skrivit tidigare på den bokstaven. Härmed skall jag publicera alla (eller mindre väl valda, det är verkligen skitmånga) rubriker. Jag kanske kan använda de olika rubrikfraserna till visdomsord på hemmagjorda vykort med vajande vass eller en gammal grekisk kvinna.

Dagens sökmoln
Den lilla kulturministern
Det blev ju rätt bra
Det går neråt...
Det blir nog inga syskon
Djur som borde fängslas
Duktiga mamman. Sjukt bohemisk och biodynamisk.
En helt vanlig dag på jobbet, typ.
En lång en kort
Feeder
Feministen kvisten
Fånga tönten (och lås in den)
Gravid och formligen strålar!
Gaaah soon i will die!
Gul och lite blå :-(
Ingen humor är bra humor
Ja, varför?
Jag har aldrig varit såhär besviken
Kalven är död, länge leve kalven
lukta tant
Min unge sitter i soffan helt själv och gastar
Män är värdelösa
Mästerkatten
Not the familylife way to do it
Oj vad nöjd jag är!
Princess of the world of fairys and queens and happy little unicorns prancing around
Rysliga saker
Sjukaste barnet. Before OP
Skansen kronan here I come!
Skillnaden är typ 6 års utbildning
Spårvagnar i dont love you anymore
Sursnippa de lux
Svärmor rockar fett
Tinky Winky likes it up his...
Tur är väl det.
Tyst liten rackare
Ulf Lövgren. din sjuka faan!
Vem är Johan? Och vem fan är Ulrika Lång?
Wow, tänk om jag får k****a!
Årets lyckligaste helg följt av årets rövigaste måndag

Så. Jävligt onödigt, men jag har ingenting INGENTING bättre för mig.

Kommentarer
Postat av: mattias

fan vad jobbigt - det här inlägget fick mig att googla "ulf lövgren" och jag vet fortfarande inte vem det är (om han inte har ett gäng karriärer goin for him samtidigt).



"Ulf Lövgren har gått i skola S:t Olofsskolan (Grundskola) tom. år 1985"



"Ulf Lövgren - Nybliven dykare som tog Open Water hösten-2003. "



"Ulf Lövgren, Senior Telecom Consultant, Stockholm Area, Sweden"



"Ulf Lövgren - Enzyme Immunoassay in Combination with Liquid Chromatography for Sensitive and Selective Determination of Drugs in Biosamples (1997)"



"Enligt Ulf Lövgren, som ansvarig lantmätare för bildandet av Enåns naturreservat, märks alltid den preliminära gränsdragningen ut med en rågång. Det för att underlätta arbetet med utmätningen och diskussionen med markägarna."



lite av en mångsysslande sjuk fan uppenbarligen.

2008-10-25 @ 22:19:07
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: Terry

None of the above.

Du funderade aldrig, i din googleiver att googla "Ulf Lövgren. din sjuka faan!"?

2008-10-25 @ 22:33:31
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: mattias

jo, det klart jag gjorde, men det hade ju inte varit nån sport. nu när jag väl har gjort min googleinsats känns det bättre att behålla honom som a man of mystery in my dreams...

2008-10-26 @ 00:16:56
URL: http://upsdowns1.blogspot.com

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0