Suris

På förstasidan igår i en av kvällstidningarna avslöjade orsaken till Suri Cruises ensamma liv. "Hon har inga vänner". Suri och mitt barn är typ lika gamla. Suris päron är skitberömda och scientologer. Det kanske är därför hon inte har några vänner. Mitt barns föräldrar är  misantropiska och lata. Det kanske är därför hon inte har några vänner.
Eller så är det för att de är 2 år och snor andra ungars leksaker och vägrar låna ut sina egna, inte kan föra sig i "finare" miljöer (utan typ lägger sig på golvet på resturanger), skriker när de inte får som de vill, skriker när de får som de vill,  samt kissar i sängen på natten.
Fast jag känner ju inte Suri.


Kommentarer
Postat av: Danitra

ÄNTLIGEN!



Ska genast prenumerera på den!

2008-10-25 @ 19:43:10
URL: http://danitra.blogg.se/
Postat av: eisa

Hahahaha. Det känns ju inte som "åh nej hon kommer vara ensam the whole life" bara för att hon inte har en bästis när hon är 2.

2-åringar är ju som de är, som sagt.

2008-10-27 @ 10:33:41
URL: http://eisasliv.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0