Blomster

Jag var i Sisjön och skulle köpa växter. Jag har dödat alla våra växter. Vi hade prunkande och gröna fönster men jag slutade vattna. Kände att ansvaret för blomster samt barn var för stort så jag fick göra mig av med det ena. Det blev grönskan då det är mer socialt accepterat. Svårare att skämta bort eliminerandet av ett barn liksom.
Iallafall, Sisjön. Vilket ställe.  Det var skitstort. Kändes som att strosa omkring i Vinterpalatset fast med jättestora affärer och outlets i stället för stora ryska vakter vid namn Pjotr. Det kan jag säga, att 421 got nothing on sisjön. Där fanns affärer såsom (uppräknande röst som i Du är vad du äter ((Fredrik Birging?)): Rusta. Cervera. Sagolikt. Jula. Blomsterlandet. Stadium XXL. OnOff. Inreda. Och mycket. mycket. mer.
Så om du ska svenneinreda ditt hem, köpa söta rosa askar till princessrummet och fräcka piratkrokar till gossebarnet eller pilatesbollar och ett spandexlinne inför vinterns hemmaträning  vet du nu var du ska åka.


Kommentarer

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0