Festen kan börja

Mens the wee little one slaggar sin förmiddagslur kan jag passa på att blogga lite bilder från det som i folkmun kallas Way Out West. Festivalen som gick av stapeln för många månader sedan under eran aka sommartid. Känns avlägset.


Krigge Kjellvander. Det var finstämt och den första konserten vi såg. Han hade lämnat glasögonen hemma, vilket var en rasande tur. Det var ju så soligt. Jag blev överraskad över likheten med den hädangågna Heath Ledger.


Systrarna H:sson. En sådan där krazy bild tagen på armlängds avstånd. Gissa vem av oss som håller kameran. Man ser syskonskapet främst på de identiska landningsbanorna till ofärgade benor (håret, alltså).


Här sitter jag och väntar på döden.


I profil kan jag vara ruggigt lik prinsessan Viktoria. Här har jag nog fått ett slags anfall.


Vi undviker ögonkontakt in i det längsta. Jag funderade på om han var homosexuell pga det rosa armbandet. Sen såg jag att jag hade ett likadant och jag är ju inte homosexuell. Skönt.


Han är närvarande. Jag flyr i tanken. Visst ser det realistiskt ut?


Man kan tro att det är rotfruktschipset som äcklar mig. Det är det inte och det vet han om.


Han är tjusig som få. Jag har inte ens frågat om jag får visa upp honom. Han har ändå ingenting att säga till om.


Kortet är taget på lite håll. Thor stod långt fram dock. Han ville, citat  "vara så nära att jag kan känna hettan från hans kön". Det är fler än jag som vill ligga med mr Cave.


Folk sprang benen av sig för att komma längst fram på Räkans spelning.


Räkan. Vi var kvar i öltältet.


Det var allt. Jag tog tydligen inga bilder på Neil Young.

Kommentarer
Postat av: Johanna (jojo75 på fl)

Kjellvander är bra! Schyssta kommentarer till korten! fniss

2008-10-26 @ 13:38:07
Postat av: H e l e n a (FL)

Jag var också där och slogs även jag av Christian K - Heath L-likheten. Samt hur jävla snygg han var (ja, båda). Kan inte fatta att du "missade" Håkan dock.

2008-10-26 @ 14:56:01
Postat av: sonja

åh nick cave... jag är så jävla jävla avis...

2008-10-26 @ 23:29:19
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: terry

Helena: Jag såg ju visst Håkan. Hela konserten, faktiskt, fast från öltältet.

2008-10-28 @ 11:24:22

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0