Drömmar (skittråkigt för den som inte var med)

Apropå drömmar. Jag hittade en några mail som jag skrivit till en gammal kompis som ej längre bor i staden. Hela konversationen började med att jag hade drömt att han sa att jag var snygg. När jag i drömmen berättade för Thor att Jonas (min kompis) hade sagt så, sa Thor: -Ja men du är verkligen snygg!
Skön dröm för en med ett rungande bekräftelsebehov och ett ego stort som vättern. Eller vänern. Den som är störst.
Sedan hittade jag det här:
"Jag drömde om dig igen. Jag är alltså inte besatt av dig, utan jag har ett hektiskt drömliv. Jag drömmer om exempelvis: Den nya polska doktorn på mitt jobb, att jag är gravid (ständigt återkommande ångestdröm), att jag har sex med flava flav (du vet, rapparen med klocka på magen), dig, min sajberkompis Kajsa, typ alla mina patienter och såklart: att jag slåss med mina gamla klasskompisar. Så känn dig inte vare sig speciell eller stalkad.
Den här gången drömde jag att du var kär i Ann (sjukt) och att du skulle ge henne en av dina tröjor. På tröjan stog det "Jag stödjer Alban-ligan" (why?). Tyvärr var det en homosexuell man som olovandes hade lånat tröjan och tagit livet av sig så tröjan var en del i polisarbetet. Synd. Det var en kul  tröja."

Vilket ju inte bara bevisar mitt onormala drömmande, utan även att jag tidigare drömt om Kajsa. Kanske inte bara en gång utan flera. Kära doktorn, ar jag sjuk?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Sluta vara in love with me, tack!

2009-04-25 @ 10:10:47
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/
Postat av: terry

NEVER! :-[

2009-04-25 @ 13:14:51
URL: http://terreleene.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0