Deco

Strosade runt på kommersen, en liten loppmarknad i masthugget. Där finns det ruggigt fula saker. Där finns också folk som köper dessa fula prylar. Jag är ju, som alla vet en kvinna med snille och smak, så jag brydde mig inte om allt det fula. I stället slog jag till på en rasande fin burk ask käril behållare i bästa art deco. En hundring fick jag ge. Den saknar tyvärr lock, men jag kan leva locklöst. Fin som snus, tycker jag att den är.

Det är alltså inte exemplaret på bilden jag köpte. Jag skrev ju klart och tydligt att mitt ex saknade lock. Åååh.

Kommentarer
Postat av: nina

varför inte slå til o fota dte man faktiskt köpt?eller ja..varför liksom.

öh ja hur fan var det.först in på design/kodmallar och sen finns dte en liten blopp på sidan i höger där man kan ändra frontpage/entry page osv.man får lusläsa skiten så hittar man där det står allt och så ba ändrar man om man nu hittar det.man känner sig som värsta webdesignern efteråt.....typ .. :S

du kanske fixar en lika snygg blogg som blondinbeeellaa!!!!!!

2009-02-22 @ 17:15:46
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: terry

Nu tycker inte jag att du ska mopsa upp dig. Jag är faktiskt på jobbet och kan omöjligtvis fota det exakta exemplaret. Och varför skulle jag det när det finns nästan identiska saker all over the internet.

Jag ska försöka mig på att disajna lite nurå.

2009-02-22 @ 17:44:16
Postat av: mygga

jag ser att du lyckades..jobbet är ju det perfekta stället att desiiigna sin blogg på :P


Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0