Fruktätare

I tisdags åt jag en blodapelsin på spårvagnen. Jag tänkte på Kajsa hela tiden. Och jag plirade nervöst omkring mig för att se om jag fick några äcklade blickar. Men jag var verkligen jättehungrig och mitt blodsocker var antagligen jättelågt. Jag ville inte dö. Och om man ska kunna bli smal och smäcker kan man liksom inte äta choklad för att höja the bloodsugar. En annan frukt (fast illasinnade rykten vill göra gällande att det är en ört) som är något smartare att äta in public är banan. Den är inte lika kladdig. Tyvärr var alla bananer jättegröna. Till mitt försvar trodde jag att det var en överdimensionerad clementin jag hade köpt. Det var inte förs fruktsaften rann längs mina fingrar som jag insåg mitt misstag.

Jag och Thea är i Hjo hos min mamma. Vi flydde calisi i panik. Thor spydde igårnatt, Vi lyckades bannemej klara oss, det är nu över ett dygn sedan vi var i smitthärden. Men asså, Hjo (en mil utanför). Jag håller på att tappa det. Det snöar och är liiite för countrystyle för mitt förstånd. Ska nu börja bearbeta mor att jag ska få lov att åka hem, men att Thea gott kan få stanna kvar och andas lantluft ett tag till. Om detta går vägen är det fest. Alla är bjudna.

Kommentarer

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0