Bloggito ergo sum(?)

Knivlisa har redan gjort det. Mammabecka (eh, nej jag läser inte hennes blogg) har tydligen också gjort det. Nu har även jag gjort det.
118100:at mitt internetnamn.
Q: Vem är Terryleene?
A: Terryleene är tjejen bakom bloggen Terrybomb. Hon skriver om allt möjligt hon kommer att tänka på, alltså allt från anekdoter om sina vänner till åsikter om andras jobbiga barn.

Jag blir alldeeles upphetsad av detta. Tyvärr nämdes ju min tråkigaste blogg (jupp, jag har blogghorat runt en del) så jag var ju såklart tvungen att skicka iväg ett Vem är Terreleene? också. Väntar med handen innanför trosan spänning på svaret
Jag bloggar, alltså är jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men alltså, vilken blogg ska man läsa nu?

dazed and confused...

2009-03-24 @ 20:22:48
Postat av: terry

Du ska läsa alla minst en gång.

Det är för närvarande den här bloggen som uppdateras och jag lovar att hänvisa vidare om jag byter igen.

2009-03-24 @ 20:47:27
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: nallebjörnar

Jag har en "kompis"

Hon uppdaterar sin "blogg" så sällan.

Vad ska jag göra? Jag vill ju inte "såra" henne....

2009-03-27 @ 15:07:34
Postat av: terry

Kära "nallebjörnar"

Jag tycker du kan säga det to her face. Spara inte på okvädningsorden och förnedringen. Är man en sån fitta att man inte uppdaterar sin blogg ska man fan ha skit. Så jävla mycket skit.

Mvh Redaktionen.

2009-03-27 @ 15:57:52
Postat av: nína

alltså just när jag lärt mig att älska din blogg så låter du bli att skriva din jävel.

inte ser din stackars unge ut sådär ännu som hon såg ut på din tråkigaste blogg?

2009-04-04 @ 12:00:07
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ha! Inspirerad av dig har jag också gjort det. Men de kan inte ha läst min blogg alls, jag fick veta att jag skriver om kärlek. När katten gör jag det?!

Kom och läs min blogg nu, sego!

2009-06-24 @ 13:09:19
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0