Stockholm i mitt hierta

Nu drar jag snart till Kajsa i Estokkolmo. Det innebär att jag nog inte kommer att blogga på ett par dar. Allt kommer med andra ord vara precis som vanligt (hohoho, självdistans och humor på hög nivå). Jag är ju dock inte den som är den, så jag ger er nåt att runka till längta efter:


Nu kan alla blunda och föreställa er hur snygga jag och Kajsa kommer att vara tillsammans.
Bilden tog jag innan jag gick till öppna förskolan för några veckor sedan. Fatta jag tröttnar på alla avundsjuka blickar från mammor med praktiska jeans och pagefrisyrer? Det är den dära Antelagen va?

ps: Jag vet inte vem som har varit och kvaddat lägenheten innan kortet togs. Annars är jag en vän av ordning och reda och inga lösa sladdar.
ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Äsch, du är ju snygg jämt! Kanske att det är samma person som kvaddar vårt hus jämt, jag har länge undrat vem det är som stökar till det. Kanske en lokal liga :O

2009-03-06 @ 15:13:19
URL: http://ickyflix.blogg.se/
Postat av: ninokalainen

Ska du heja på nya prinsen o kronprinsessan?!hihiihiiiiiiiiiii säkerligen

vad är praktiska jeans?tänker mej jeans med typ runda skinnbitar på knäna så man ska kunna krypa utan att de slits

2009-03-06 @ 23:35:56
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: eisa

Oj, har du sån där fin utsikt utanför fönstret? Jag menar allvar, jag är helt galen i höghus.

2009-03-08 @ 09:55:21
Postat av: ak

Sitter såna där lampkoppar någonsin på plats? Nerhasade såna gör mitt liv lite sämre. De är alltid nerhasade.

2009-03-08 @ 22:16:34
URL: http://annaklara.karlsson-online.com/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0