Sval som en sommarbris, naturligt vacker.

Fattar att folk får värsta mindevärdes när jag lägger ut härliga och spexiga bilder på mig själv.
Jag vill inte förlora vänner och läsare due to my own perfection, därför ger jag er ett dagsfärskt mobilfoto:
oretuscherad
Needless to say är att jag är hemma från jobbet idag. Mest på grund av min extrahaka i form av en 
finne. Kan berätta att fotot inte gör den rättvisa. Läpparna är härligt förkyldspruckna med beläggning av slem och hud. Ögonen rinner och min lilla nos är skär av snytande. Fast jag snyter mig med mjukaste hushålls känns det som ryskt lågpristoapapper. *sad*.
Har planerat en session true blood, men för att förstärka känslan av misär fastnar jag framför ett mindnumming skitspel i stil med tre i rad som finns på datorn. Help.

På tal om Ryssland. Läste om några kannibaler som kokat en människa och sålt denne som kebabkött. Detta hände strax utanför uralbergen. Varför känns sånt så, I don't know, ryskt? Blev liksom inte förvånad när jag läste var det hände. Såklart finns det aktiva kannibaler där. Det är i Ryssland och Ukraina sådana saker händer. Typ pojke levde med sin ofärdiga tvilling på ryggen. Den hade långt svart hår och långa naglar. Siamesiska tvillingar som livnär sig på rovor och vodka. Folk äter upp varandra för skojs skull/som hämnd/för att det inte finns mat.
Slår vad om att Hans och Greta utspelar sig på ryska lantbygden.

Kommentarer
Postat av: mattias

men sjukt fattigt med kebabkött ändå. människokött måste ju ändå vara galet exklusivt. om man nu ska äta mänscha får man ju göra det hannibal lector style, typ bräsera levern och servera med en schysst merlot.

2009-11-17 @ 15:56:06
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: Terry

Fast poängen var nog att lura folk. Och kebabkött kan ju liksom vara vilket kött som helst. De som äter kebab kanske inte har lika finkänslig gom som folk som äter bräserat.

2009-11-17 @ 17:14:29
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: Danitra

Vad söt du är! Inte alls otäck!

2009-11-17 @ 18:24:39
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: Terry

Haha. Lantbygd har jag skrivit. Du är för snäll du Danitra. Kanske gillar du mig mest när jag är ful för att du inte känner dig hotad då?

2009-11-17 @ 18:32:22
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: mattias

jo, men vad jag menar är att det är klantingt att inte ta vara på sin delikatess liksom. man får ju se till att hitta en köpare med känsliga smaklökar istället för typ fylleätande alkoryssen på väg hem från rysskrogen.



ps. du är vacker som en dag. från måd.

2009-11-18 @ 11:52:04
URL: http://upsdowns1.blogspot.com

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0