Den femte bilden

När man inte har så mycket att skriva funkar det oftast med såna däringa utmaningar. De är i regel inte så värst utmanande, men det blir iallafall lite text on the blogg.
I flera bloggar jag inte längre minns namnen på har jag sett att de letar fram femte bilden i femte mappen på datorn (eller om det var sjätte. Jaja, eftersom sjätte mappen är bilder på Thors julfest med jobbet när han var PA är sjätte bilden i den mappen en bild på en rullstolsburen, lätt drägglig vuxen man med rätt svår övervikt. Jag är inte helt hundra på det etiska i att publicera den bilden på internet, så jag ändrade raskt ((utan att se efter vad det var för mapp) till den femte mappen. Ok?).
Here comes the femte bilden i den femte mappen:

Inte helt kul, eftersom bilden tidigare varit publicerad på en av mina bloggar.
Vad jag minns av bilden är att jag var bakfull och rätt så nyklippt. Eller det där med nyklippt minns jag inte ens, utan det förutsätter jag mest för att bilden heter klippt. Bilden är tagen för ganska exakt två år sedan, 2007-01-13. Jag väger ca 10 kg mindre och har inte riktigt samma norsk skogskatt-frisyr.


Kommentarer
Postat av: sonja

jag fick också den där utmaningen men jag har typ bara fem mappar på min dator och jag hade nyligen lagt ut just den bilden så jag sket i det skäms

2009-02-13 @ 11:29:15
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: kajsa

blogga nu då fan faaaan

2009-02-13 @ 21:07:44

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0