Rapport till himlen

Det har varit dåligt med bloggande även efter hemkomsten. Man hamnar lätt i en liten svacka när man lämnat sin själs älskade  fina vän bakom sig. Sthlm var underbart vackert och jag såg både riksdagen och livrustkammaren. Haha, nä. Jag såg Huddinge centrum (fast alla som känner, verkligen känner mig vet att det är very special) och vägen därifrån till Fam Grav-Wiks fashionabla lägenhet. Det var såklart fint som snus. Man märkte verkligen att Kajsa har ansträngt sig. Det var liksom vitt, vitt, vitt med nedtonat grått och smakfulla panelisar i alla fönster. Endast det viktigaste framme, såsom tidningen Gods och gårdar och en fågelbur med patina. Så. Himla. Smakfullt.

Kommentarer
Postat av: eisa

coolt att du befunnit dig bara 1,5 timme ifrån mig. Shit vi har andats samma luft nästan.

2009-03-12 @ 23:54:36
Postat av: jennie

Wälkommen hem igen. Avnjuter dina ord här med lite polarkaka oh kalvkorv.

2009-03-14 @ 09:40:01
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com
Postat av: Tess

paris fashion week släng dej i väggen

mej eller marylin monroe

live från paris

2009-03-14 @ 09:47:29
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: terry

Hörru tess, det heter jag eller marilyn monroe.

Jennie, du har fattat grejen. Man ska alltid äta polarkaka och kalvkorv (eller kallkorv som jag länge trodde det hette) när man läser min blogg.

Eisa, coolt att någon tycker det är coolt att jag har andats nästan samma luft som någon. Jag känner mig muy poppis.

2009-03-14 @ 10:59:15

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0