Inte ens en vettig rubbe kan jag krysta fram

Vad var det för vettvillig idé att börja blogga? Jag har ingenting att skriva om. Att försöka få till något humoristiskt om ingenting klarar nog bara Larry David.
Pinsamt nog tutade jag ut på facebook att jag minsann börjat igen och måste således fortsätta trots bristen på...allt.
Jag var och tränade nyss. Jag kan ju börja använda bloggen som träningsdagbok.
Skoja! Fatta boring att läsa om någon annans träning. Dessutom skulle det bli ett inlägg var tredje vecka och det skulle stå typ "var på indoor walking. Svettades." och det är ju inte kul alls.


Kommentarer
Postat av: kajsa

I love Rut. I båda bemärkelser.

2010-09-24 @ 19:15:05
Postat av: terry

Så du vill att jag ska skriva om min vardag med Rut?

Eller om hur billig städhjälp vi skulle kunna köpa?

Eller om båda?

2010-09-24 @ 20:47:15
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

billig och billig, men du kan få betala lite extra skatt.



Blogga om ungen då om du har så dålig fantasi.

Jag kommer gå in här en gång till, sen är det slut.

2010-09-29 @ 09:32:26
Postat av: Sara the Obehäääg

Kom igen nu rå ! Ge mig info om ditt liv kvinna ! Blir så jäkla snor dyrt att behöva ringa dig och faktist visa att jag bryr mig om vad som händer och sker runt dig där borta ... där du bor...

2010-09-30 @ 21:01:49

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0