Bak

God I hate blogg.se. Har avarat på massa kommentarer, men de syns ju inte! Surt är det. Annars gör jag ju liksom ingenting nu för tiden. Det resulterar i no bloggning. Jag bara går omkring lite lagom harmonisk, bakar bullar och bröd och när en liten dröm om ett radhus. Sjukt, jag vet. Lär mig massa roliga saker om läkemedel och genusperspektiv på missbruk, klappar patienterna på huvudet och kallar dem lilla gubben och talar om för dem att det faktiskt inte är bra att supa. Spola kröken, liksom.

Jag kanske borde göra något radikalt. Typ bli på smällen. Med en annan man. Thårtan ba: Meh, ungen ser ju helt kaukasisk ut!
Det skulle väl vara kul för alla inblandade? Och vad mycket jag skulle kunna blogga sen. Och vilka trådar det skulle kunna bli på familjeliv.se. Nu ska jag skölja ut färgen ur håret och baka drömmar.


Kommentarer

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0