Bilder ist

Jag lider av skrivkramp. Så jag bjuckar på bilder som säkert är skittråkiga för er, men som är roliga för mig.

Mamma köpte en nyckelpigedräkt till Little T. Hon hatar den. Jag tvingar på henne den ibland och garvar åt henne.
Hon står på en sopstation och inte i vårat vardagsrum, jag är en ordningsam kvenna.


Wining and dining på mosfest. Ögonen är helt cp (dvs det är absolut inget fel på dem, de är bara annorlunda!)


En av mina favvofotominer. Jag gick omkring som i en dimma och kände mig skitsnygg. Sen kom jag på att jag glömt ta på mig glasögonen. It kills to be a foureye.


Alla mos


Hon är skitglad egentligen. Hon bara bluffar.


Hon blev lite putt när jag tvingade henne att städa badrummet. Hon ba: What? Menar du allvar?


Försökte göra sig söt för att slippa, men jag gick inte på det.

Då blev hon arg på riktigt


Sen gick hon till attack!

Kommentarer
Postat av: mattias

hehe, älskar nyckelpigebilde. typ: "varför? vad har jag gjort? varför gör du så här mot mig?"

2008-12-01 @ 14:35:24
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: eisa

hon är ju så sjukt fin! Den som ändå hade ett högpigmenterat barn... (suckar avundsjukt)

2008-12-01 @ 16:07:01
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: terry

Jojomen eisa, det är verkligen toppen. Du borde testa män från far east. Konstigt bara att hans tattargener är så genombrytande. Mina 50% svenne och hans kvarting finne syns ju inte.

2008-12-02 @ 10:28:10

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0