Hjälp mig

Är det sant att den lille killen i The Shining inte visste om att det var en skräckis han var med och spelade in. Innan filmen sändes på tv för några år sedan var det en filmperson (Orvar? Ronny? Sara K? Sara W? Fredrik? Gunnar- nä, inte Gunnar, det hade jag kommit ihåg, Emma?) som hävdade detta. Jag har tänkt på det sedan dess. Ja, inte dagligen, men ibland. Det blir dessuton oftare nu sen jag försöker lära Little T att säga redrum med liten röst. Hon kan vara lite lik honom, jag tror mest det är håret. Åh, om jag bara hade haft tvillingar. Vilken succe!


Kommentarer
Postat av: eisa

Hahaha, störda namnförslag

2008-11-08 @ 23:22:28
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: Terry

Men Eisa, de är ju filmvetare eller recensenter allihop. Det är liksom inga random namn jag rapat upp.

2008-11-09 @ 07:52:45
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Kolla in Imdb.com Och såg att ja det stämmer. Eftersom han var så ung så ville inte regissören berätta det för honom föräns efter filmern var avslutad. Så nu vet du det:) Och jag med.

2008-11-16 @ 21:33:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0