Udmaäning

Den här bloggaren har tydligen någon slags utmaning med folk jag aldrig sett eller hört talas om. Det spelar ingen större roll vilka de är, jag snor deras grej. Alltså, hur många/vilka ord är tillagda på era mobilers sms-ordlista. Detta kräver att man använder sig av ordigenkänningsfunktionen när man skriver sms. Det finns faktiskt de som inte gör det, som är så tekniskt handikappade att "de" tycker att det är lättare att skriva manuellt. Vilket ju naturligtvis bara är en dålig ursäkt för att "de" inte fattar hur det fungerar.
Min lista är som följer:
barnfri, cykelnyckeln, cannabiskonferens, ärmen, baspass, core, bangat, bastardbarn, Ann, besvikelse, aiga, bakis, Ä2, Ch!@@.@., augustos, 22", bajs, ankel, ankelmusklerna, friskis, dig/er, då, Du.;, Gv, haket, Hejhej, GV, gv, Hej, Hahaha, gåingen, Henån, iom, ist...fyllepyssel, Lingan, kvällsfika, Japp, Keso, jag.hej, jävla, långfärdsbuss, korsvägen, mpsfesten, oj,nu, moskort, östhjälpen, mkt, Mu, Mutti, morgonpigg, medelpass, majorna, obakis, Ooh, medel/puls, medel/pulspass, Morelius, Morèn, Orsa, Nanna, Never, mens, murre, Meck, msn, mobilen, morgonstund, skita, shoppa, shoppa/fika, shit, shoppat, sushi, skapet, Pushelina, Plösen, Penisen, spin, skivspin, spelmän, spexigt, pappi, spenat, stalkar, T-pot, Thea, year, wt-morsan

Jag hoppas att ni lusläser listan, för det säger en del om mig. En annan bloggutmaning kan ju vara att sedan utifrån dessa ord tolka skribenten.
Jag är som synes en komplex person med många strängar på mun lyra. Fritt fram för fler tolkningar samt frågor på detta.


Kommentarer
Postat av: eisa

Jag är en av dem som säger att det är lättare att skriva manuellt. Sanningen är pinsamt nog att jag inte vet hur man gör. Har kunnat med min förra mobil dock.

2008-11-08 @ 23:19:16
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: eisa

och vad konstiga ord du har, särskilt "bakis". Fick för mig du var över 17.

2008-11-08 @ 23:20:03
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: eisa

för i hell, alltid måste jag verifiera på din blogg. Din blogg är så misstänksam mot mig. Fuck.

2008-11-08 @ 23:23:19
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: Terry

Jag var typ aldrig bakis när jag var 17, så nu om någonsin är det aktuellt med det ordet. Jag behöver aldrig veifiera på min blogg hahaha!

2008-11-09 @ 07:54:09
Postat av: eisa

Terry: Någon är upprörd på min blogg för att du undrade hur i hell man inte kunde känna till Indiskas disajn. Kom dit om du vill svara på tal.

2008-11-09 @ 10:19:08
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den utmaningen måste man nog vara på rätt humör på för och göra.... =)

2008-11-09 @ 10:35:54
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Terry

Johanna: Och för att uppskatta :-)

2008-11-09 @ 10:39:51
Postat av: tina

Haha, jag skriver alltid manuellt, för jag tycker att det är enklare. På min förra mobil så skrev jag med "rullbandet" (; så visst fattar jag hur det fungerar. q:

2008-11-09 @ 12:22:06
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: b.bus

Ligger kuk med i T9 från början?



Eller du kanske aldrig har skrivit kuk i ett sms?



Som om jag har med det att göra...men med tanke på övriga utbudet =)

2008-11-09 @ 18:35:48
URL: http://dashrimp.blogg.se/
Postat av: Terry

b.bus; Kuk fanns med, för nog fasen har jag haft anledning att skriva det. Man kan ju fundera varför kuk, manslem och knulla fanns, men inte mens.

/feministen kvisten

2008-11-10 @ 08:26:57

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0