Här har ni mitt (outsäglit intetsägande) liv

En bloggutmaning från Jennie. Hon kan vara [en av*] Sveriges smartaste och roligaste kvinnor.

3 saker jag skäms för (skitsvårt, skämmas är ett så starkt ord.  Skäms inte så lätt ((som jag borde)):
1: När jag ser mig själv på film eller hör mig på inspelning rodnar jag lite lätt.
2: Min utväxt när jag inte har färgat håret på ett tag
3: Att jag surar och beter mig som en femåring om jag inte får som jag vill

3 saker jag är stolt över:

1: Mitt jobb
2: Min humor (jag garvar åt mig själv all the time)
3: Min snygghet

3 saker jag vill göra år 2009:
Jag har inga ambitioner inför 2009. Har verkligen ingen aning om vad jag vill göra.

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: Den stora händelsen har ju inte ännu inträffat, men jag är sikker på att jag inte kommer att glömma den så jag tar med den ändå: Mosfesten. (läs även här och här)
2: Min ömma moder beslutar sig för att dra till skogs (dvs flytta till Hjo). Sad.
3: Jag skaffade nya växter till vårt hem (jag kommer aldrig glömma det!)

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Vaselin
2: Bok alt ljudbok
3: Mina tre franska älskare Jean, Jean-Marie och Pierre

3 personer jag avundas:
1: Liv Strömqvist för att hon gör så jävla grymma serier.
2: Thorwald  Wawle för att han gör så jävla grymt tandgummi
3: En herrans massa fler som jag inte kommer på

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:
1: Mattias
2: Kajsa
3: Danitra



*Min brasklapp om hon visar sig vara ett humorlöst psycho på riktigt.

Kommentarer
Postat av: mattias

jag blev lite imponerad av thorwald. han verkar vara en eldsjäl.

2008-11-13 @ 12:09:29
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: jennie

jAG ÄR RÖRD

2008-11-13 @ 20:20:15
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com
Postat av: Anonym

jAG ÄR RÖRD

2008-11-13 @ 20:21:03
Postat av: kajsa

här kommer mitt nummer, ring då hora!

2008-11-14 @ 09:07:00
Postat av: eisa

Växterna måste varit en stor händelse. Verkligen.

2008-11-16 @ 16:58:47
URL: http://eisasliv.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0