Ansöker till Du är vad du äter, Rent hus, samt nannyakuten

Jag hittade de här bilderna på vår dator:

(klicka på bilderna)

Det är från juletid 2006. Det är så jävla stökigt, Thea ligger mitt i skiten, jag är asfet och på väg att mata henne. I denna sanitära olägenhet. Och då väljer Thor att fota oss. FyFAN. Jag kan inte sluta titta på dem. Misären som råder. Mitt moonface. Barnet helt litet och värdelöst, kunde inte ens stå upp. Och jag har jeans. Jeans! Why? Lägg också märke till att det ligger en tandborste på golvet.
Jag publicerar dem här för att påminna mig om att alltid städa på kvällen och som motivation att bli smal. Jag har gått upp "en del" (dock ej så som på bilden). Men nu ska det bli ändring. Ja nu jävlar.
Och köket är skifint numera. Jag ska blogga en grand tour i mitt (numera städade) hem någon dag.

Kommentarer
Postat av: nina

o inga gardiner ni är ju sjuka för fan

2009-04-12 @ 21:47:58
Postat av: Terry

Vi har fortfarande inga gardiner i köket :-(

Kanske lika bra att anmäla sig till soc själv.

2009-04-13 @ 11:46:54
Postat av: kajsa

hahaha, hon verkligen ligger där. Antingen som att ni lagt henne där för att hon ska vara där, eller för att hon krypit dit, och sen tappat livslusten och bara stannat för att självdö.

2009-04-13 @ 17:39:40
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/
Postat av: sonja

fy fan...

2009-04-17 @ 19:14:06
URL: http://burriburr.wordpress.com

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0