Foton

Thea har fotat mig och Thor

jag ser ut som 40 år

Thea är påskäring och har tröttnat på att vänta i en affär


Kalas. Tårtan (som jag inte gjort själv). Det ringer på dörren precis när jag tar fotot, Thea blir lite lätt överraskad och jag lyckas få minen på kortet



Jag ville gärna sätta in en fölsedasannons i tidningen. Här tvingar jag mitt barn att posera för bilden jag planerar att skicka in. Efter att ha sett hennes djupt olyckliga ögon och frampressade leende gav jag upp iden. Dessutom har jag satt upp håret på henne och det hatar hon (dååålig mor)


Hahaha, jag bara fortsatte och fortsatte...

Stackars barn

Kommentarer
Postat av: meatloaf

älskar förvånade bilden. antar att det är jag och ling som plingar på dörren?

2009-04-14 @ 10:16:34
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: kajsa

Men Gud vilken ångestaffär, är det typ Lidl eller lokala turken?



Thor ser ut som en 70-årig kvinna på det översta kortet.

2009-04-16 @ 07:12:03
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0