Trauma

Varför blir det inte länkar i förra inlägget? Vem vet, internets vägar äro outgrundliga. Som Guds.
Inatt drömde jag att Kajsa lämnade Jonas. Det var fruktansvärt och uppslitande för honom, Kajsa förhöll sig kallsinnig. Lite lätt obekväm stämning var det och det kändes lite onaturligt att jag var där. Typiskt att hon valde just då. Jonas grät men försökte spela tuff. Jag satt och nervöst vred en servett mellan mina svettiga händer. Kajsa packade och verkade inte känna av den tryckta stämningen.
Hon kan vara så kall *gråter*.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag skriver det här från Sheratons presidentsvit. Du måste vara synsk.

2009-04-23 @ 09:53:50
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0