Typ trots?

Exakt hur kul är det när ens enda barn står precis utanför dagis, iklädd overall och strumpor, gallskrikandes "Jag har ingen mamma! Jag haaar ingen maaammaaa!".
Inte kul alls, kan jag meddela (jag fällde tillochmed en liten tår inför en av fröknarna pedagogerna de som jobbar där. Det var hennes lugna sätt och norrländska mysighet som pushade mig över the edge. Damn those norrlänningar och deras sävliga vänlighet).
Jag fick inte ens glädjen att i bästa Mattis-stil dramatiskt gasta tillbaka "Jag har inge barn!" Nej, för jag är ju nämligen vuxen och ska bete mig ansvarsfullt och moget när mitt enda barn sticker in kniven i hiertat och vrider om.
Värde.


Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR TILLBAKA!!!!111111



(Och ja, det är klart att böckerna måste stå längst fram i hyllan. Hur skulle det annars se ut? Va?) Däremot måste böckerna stå i författarbokstavsordning. Möjligtvis i genreordning :(

2009-02-17 @ 20:59:33
URL: http://ickyflix.blogg.se/
Postat av: mattias

fan vad taskigt att man inte får lägga mattis-kortet alltså. det värsta är ju att det typ ALDRIG finns nåt läge när man får göra det. om man inte är sådär jättegammal och svinrik och senil och vill stryka ungarna ur sitt arv eller nåt. du får hämnas på'na senare.

2009-02-18 @ 16:01:19
URL: http://upsdowns1.blogspot.com

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0