Jennie, min vän

Igår tog jag minsann tåget till en ny liten vän. Vänskapståget: nästa hållplats Kamratskapsbyn!
 Nä, riktiga tåget, det mot alingsås. Jag var hemma hos Jennie och hennes fina lilla familj.
Jag slapp ligga med henne, men jag tror mest det var för att våra kids var närvarande. Hennes lilla rain man-unge var typ på samma nivå som Thea (Thea är alltså ett år äldre än Frida), och det beror inte på att Thea skulle vara underutvecklad. Förutom eventuellt på det sociala planet. Man skulle kunna säga att hon var 1/3 glad och charmig, 1/3 sur och odräglig och 1/3 knäpptyst. Men stämningen lättades upp betydligt med hjälp av TV och video DVD-filmer. Stackarn är ju helt svältfödd på rörliga bilder due to onda föräldrar.
Det blir nog en flytt till partille. Tvåfamiljshus med en liten täppa. Jag kan odla grönsaker och de kan odla cannabis (eller vad nu folk som de odlar. Opium?).
Utvecklingsstörd som jag är, glömde jag kameran och har således inga bilder på spektaklet. Ger mina fellow blogreaders en helt annan bild i stället:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hade du din läskiga stirrblick?

Var hon bättre än mig?

2009-02-24 @ 20:33:49
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/
Postat av: Terry

Jag inbillar mig att jag är ngt mer avslappnad nu för tiden. Hoppas inte jag hade stirrblicken. Tyvärr är det ingenting jag kan hjälpa, den bara kommer.

Ingen är bättre än dig. Promis.

2009-02-24 @ 21:06:52
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: eisa

Du har ett helt underbart hår.



/Lesbiska känslor

2009-02-24 @ 23:25:24
Postat av: Terry

Eisa: Du måste få dig ett ligg. Och tack för komplimangen.

2009-02-25 @ 08:44:53
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: jennie

Opium ÄR grönsaker. Vi har det i salladen här hemma. Jag har börjat kolla plåthyddor här i Partille nu i alla fall. Nu skall jag kolla på en dokumentär om vår finansministers hästsvans. Jag älskar dig!

2009-02-25 @ 20:57:51
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0