På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst

På fredag åker jag till Stockholm. Jag gör det emellanåt när det vankas fest. Fast jag åker inte bara för festen, utan mest för att få tillfälle att titta på Kajsa. Den här gången ska jag dessutom spana in deras nya kök.
Jag var där för typ ett år sedan på en annan fest  i en annat hem med ett annat kök. Jag fick en deltagare på festen att ta kort på mig. Kanske (förmodligen) tyckte jag att jag var så snygg att jag borde förevigas. Jag hade glömt av detta, men blev påmind när Thea satt och glodde på gamla bilder på datorn. Det är så jävla roligt.

Här försöker jag posera. Kajsa kommer och förstör allt.


Här är jag superseriös, jag vill verkligen ha en bild på mig själv (kolla poserminen). Kajsa kommer.


Jag börjar tappa sugen.


Jag tar mig ett allvarligt snack med Kajsa.


Jag får min jävla bild, men det är helt enkelt inte lika kul längre. Lite lätt ansträngd min.


Jag får typ bubbelskratt i magen när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Å käremin gud, kolla köket!

KOLLA köket!!!!!!!!!!!!

Kolla elementet i hallen.

Idag har jag inte ens element. Bara golvärme, i hela lägenheten. Fan vad det lönar sig att bli undersköterska.

2009-03-02 @ 18:59:34
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/
Postat av: terry

Jag hoppas verkligen att ni har satt upp bilden (den jag ritade till henne)på mig och Palle på ert fancy schmanvy kylskåp.

2009-03-02 @ 19:29:14
Postat av: terry

Hahahaha, nu kollade jag elementet. Sjukt.

2009-03-02 @ 19:29:54

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0