Datordöd

Jag vet att jag gick ut med pukor och trumpeter med att jag börjat blogga igen. Och så till alles eder besvikelse blev det liksom inget.
Grejen är att vår dator håller på att dö. Den har, citat datorns överjag,  "farligt lite diskutrymme". Sad smiley.
Nu drar den iallafall sina sista pustar och jag passar på att blogga. När jag kanske mest borde sitta vid dess sida med varma grötomslag och hett honungsvatten.
Är det verkligen gröt i grötomslag? Vilken sorts gröt?
Jag ska gå och piffa mig nu. Ska på JUBILEUM på mitt jobb. "Vi" fyller fämti. Kan man ha röda naglar och rött läppstift även om det är i olika nyanser? Skrämmer jag överläkarn om jag går helt klädd i svart?
Åh om man ändå hade stilkänslan i blodet.

Kommentarer

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0