F***.

Dregen finns på spårvagnarna. Han gör reklam för outletten (heter det så) Freeport i kungsbacka. Han gör det med orden "Ascoola märken till rebellpris. F*n det är ju sjukt bra". Så ser han sådär läckert rockig ut som bara han kan. Med ring i läppen, svart stjärna och huvudet lutat lite bakåt.
På riktigt. Vem tycker att Dregen är värsta rebellen? Vem ser honom och ba: Där har vi en REBELL!
Han ser ut exakt som han gjorde 1998. Tom samma stjärnhalsband (I know för jag hade ett likadant och jag tyckte att han var snygg. Men jag var 17 och detta var 10 år sedan. Och jag har vett att skämmas). Nu gör han alltså reklam för freeport och om man scrollar ner lite så kan man följa med honom bakom kameran (fu**ing backstage, som han kanske själv hade sagt) samt ta del av Dregens tankar (kanske om hans rebelliska vardag).
Spelar han ens i något band längre?
Om ni har tur hittar jag (och publicerar) en bild på mig med ring i läppen, svart hår och ett likadant halsband som Dregen. Sjukt rebellig.

Kommentarer

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0