Is there anybody out there?

Jag har ju läst Sonjas blogg i flera år. Nu när hon vann årets mamablogg (på riktigt) tänkte jag såklart åka snålis på henne. Alla som läser hennes blogg klickar ju in sig på min tänkte jag nöjt. Hon länkar ju till mig. Jag är äntligen ett namn i bloggvärlden (typ årets jag läste en annan blogg flera år innan den vann ett pris-blogg). My mission is complete och framförallt så kommer kommentarerna hagla. HAGLA!
Kolla nyfiket in statistiken. Berädd på att den blå linjen- den som visar unika besökare- skall ha gått genom taket.

Jupps. En all time low. 10 unika besökare. Tack för den Sonja.
Men hon ska iallafall komma på mosfesten. Till skillnad från vissa andra.


Kommentarer
Postat av: Danitra

Åh, hade jag inte varit gravid, handikappad och bott 30 mil bort hade jag jättegärna kommit.



Hade jättegärna träffat Sonja!

2009-11-19 @ 21:15:15
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: terry

Och mig!

Och ätit tio sorters mos!

2009-11-19 @ 22:27:05
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: sonjaponja

skrev jag att jag skrev ett rätt långt inlägg om mosfesten som jag glömde publicera? där jag hade en bild på oss och länkade till dig och allt?



skule kännas lite knäppt att publicera det nu men i will make it right. känns som jag sagt detta till dig. men tåls att repetera nu när jag är "proffsbloggare".

2009-12-03 @ 16:44:16
URL: http://burriburr.se

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0