Lustigt

Älskar när det sitter lappar i vårt trapphus. Det är alltid en liten person som kommenterar. En gång var det en lapp med en inbjudan till typ cafékväll eller liknande. Det stod Välkommna den 2:dra february. Lilla kommentarspersonen lät inte detta gå obemärkt förbi.
Efter att den anonyme fixaren varit framme fanns ett argt FY!, en pil mot det extra m:et som dessutom var överkryssat. 2:dra february togs det lite lättare på med endast ett slappt → Haha.
En granne skulle renovera och satte upp en ursäkta om jag stör-lapp. Den fick små trevliga tillrop som Åh! Vilken färg blir det? och hoppas det blir snyggt! Sedan spårade det ur med puss och kram och gulligull.
I tvättstugan finns en lapp som uppmanar pensionärer och hemmafruar att tänka på de som jobbar, och tvätta under dagtid. Där har den lilla gynnaren gjort följande: hemmafruarmän.
Extra kul är det när man tänker på att det typ bara bor folk över 60 i vårt hus.
(det är alltså inte jag som gör detta)


Kommentarer
Postat av: Danitra

Yeah right att det inte är du! Du går runt och fnittrar över din fyndighet och tror att vi bloggläsare ska gå på att det är någon annan.

2009-11-07 @ 13:05:28
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: terry

Älskar att du är så snabb att kommentera. Det ger mig motivation att fortsätta.

Jag går såklart alltid runt och fnittrar åt min fyndighet. Solar mig i folks skratt och onanerar till mina gamla bloggar. Detta är ingenting jag förnekar, alltså är det helt orimligt att jag skulle förgylla folks tillvaro på detta enkla men geniala sätt utan att ta credit för det.

2009-11-07 @ 13:45:36
Postat av: Danitra

Du älskar det - jag känner mig lätt patetisk..

2009-11-07 @ 15:49:00
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: Terry

Typ som när en kompis till min syster sa att jag var den snabbaste facebookaren hon känner. Hon hinner knappt skriva innan jag kommenterar.

2009-11-07 @ 19:09:51
URL: http://terreleene.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0