Rubu ruby ruby ruby woho

Oh, jajust! Jag glömde nästan det viktigaste. Jag har för första gången* köpt ett läppstift. Big news i Terrys värld serni. Ett jävligt rött och matt av märket MAC. Färgen heter Ruby Woo (sjukt fyndig rubrik I must say).
Det bästa/sämsta med svinrött (jättejätterött, inte rött som svin då de är till större delen rosa) är att minsta kladd så ser man ut som en riktig crazy lady. Det är liksom sinnebilden av en kvinna som inte riktigt har sin psykiska hälsa i behåll. Kladdigt läppstift, ingen väska utan bär sina saker i plastpåsar, färgat hår på utväxt samt trasiga strumpbyxor. Alltså en kvinna som inte riktigt bryr sig om sitt utseende.
Och här är jag i trappuppgången till mitt jobb (för att ytterligare illustrera förfallet liksom, vi har ju vår beskärda del av dessa fallna kvinnor).


*en gång köpte jag ett läppstift för 10kr på ulaared. Det räknas inte.

Kommentarer
Postat av: Danitra

Nu ser du läskig ut igen.



Men har inte du typ haft läppstift ofta? Jag ska köpa/få ett snyggt rött läppstift snart. Men jag härmar inte dig, jag pratade om det på fejjan innan det här inlägget - så det så!

2009-11-11 @ 19:49:32
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: Danitra

Nu ser du läskig ut igen.



Men har inte du typ haft läppstift ofta? Jag ska köpa/få ett snyggt rött läppstift snart. Men jag härmar inte dig, jag pratade om det på fejjan innan det här inlägget - så det så!

2009-11-11 @ 19:52:24
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: terry

Jag ser inte läskig ut. Jag är läskig. Moahaha.



Nej. Jag har aldrig läppstift. Jag är nämligen en vaselinaddict av stora mått så jag kletar omkring med det så till den milda grad.

Nu är jag dock 28 fyllda och börjar anamma vuxenvärldens attribut. Nästa steg är högklackat på fest.

2009-11-11 @ 19:53:22
Postat av: terry

Nu var du förresten snabb igen.

Hej patetisk!

2009-11-11 @ 19:55:21
Postat av: Danitra

Patetisk, det är jag det!

2009-11-11 @ 20:44:54
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: kajsa

1-om det kladdar är du inte mogen för läppstift. Då får du återgå till vaselin. Det blir otroligt ovärdigt Terry.



2-sluta ha konstiga mössor från 10-talet. Du förstör den snygga sexiga vulgo-looken.

2009-11-11 @ 23:38:38
URL: http://shitvadjaghatar.blogg.se/
Postat av: Terry

Kajsa. Det är askallt ute. Jag är alltså på väg ut i vinterkvällen. Jag har inte mössan inne. Trodde du det är du nog inte min kompis:-(.

2009-11-12 @ 07:50:19
URL: http://terreleene.blogg.se/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0