Terapist

Anna-Klara skriver om allt hon fick höra när hon jobbade som frisör. Jag själv går sällan tillbaka till en frisör. Det blr så jobbigt. De berättar alltid för mycket (enligt mig) om sitt privatliv efter att jag berättat vad jag jobbar med. De senaste tre åren har jag varit hos fyra olika frisörer och har varit biktmoder gällande alkoholiserade exmän ("jag bryr mig ju fortfarande"), amfetaminberoende pojkvän (jag är så stolt, nu har han inte tagit något på en månad"), en väninna som dricker för mycket ("hur säger man en sån sak?") samt oro inför den egna konsumtionen ("VA?! Kan man vara alkoholist fast man dricker för att ha kul!?"). Orka gå tillbaka och fortsätta terapisessionen. Har tänkt tanken att jag ska säga typ jag pluggar till systemvetare (vet ej vad det är) när de frågar vad jag jobbar med. Det borde shutta up dem.

Kommentarer
Postat av: Anna Klara

Jamen säg det, jag säger aldrig att jag varit frisör till frisören. Det skulle förändra ALLT.

2009-11-17 @ 18:25:11
URL: http://annaklara.karlsson-online.com/

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0