Terry bloggar- igen

Senast jag skrev var den 28 november förra året. Funderar lite på om någon (förutom undertecknad) går in och kollar min blogg. Om någon liten trasig läsare hoppas att idag, just idag, har nog Terry börjat blogga igen! och sen blir utom sig av sorg och ledsenhet när de ser det där (i sanningens namn rätt usla) senaste inlägget.
Jag vill ju gärna tro det. Att jag betyder så mycket för folk.
Btw har jag passat på att föda barn sen sist.
Alltså är jag föräldraledig och har massor med tid att blogga. Bra för alla.

Kommentarer
Postat av: nalle

kollar du på idol?

2010-09-22 @ 20:53:39
Postat av: terry

Nej, det har inte hänt de senaste 6 åren. Men tack för att du frågade.

Ha en bra dag.

2010-09-22 @ 21:03:48
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

vad är kartongfärg?

2010-09-22 @ 21:08:34
Postat av: terry

Färgen som finns på kartong.

Kajsa, om du ska få folk till din blogg måste du ha med din bloggadress i kommentaren.

2010-09-22 @ 21:11:02
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

Vaddå, så av alla dina tusentals läsare så skulle jag ha turen att få över några till mig?

Det är ju bara du och jag som skriver här.

2010-09-23 @ 13:46:34

Hold your breath and count to ten:

Mitt favvodjur:
Kom ihåg mig då, datorjävel

Fanmail (publiceras garanterat): (publiceras ej)

Hemadress:

Kära Bullen:

Trackback
RSS 2.0